Greet Peters - van Eskert

Wijchen
Hallo! Ik ben Greet Peters- van Eskert.
Fotograferen is al een paar jaar mijn hobby en ik vind het leuk om mijn foto's via mijn blog met jou te delen.
Laat gerust een reactie achter ;-) Dat vind ik ook wel leuk!!

maandag 11 april 2011

Betuwe

Vandaag een fietstocht gemaakt in de Betuwe. Bloesem... blauwe luchten, voorjaar... jonge gansjes... de Waal en de dijk... het was heerlijk weer en we hebben van deze dag genoten! Wel bizar dat er een natuurgebied naast de A15 is aangelegd. Je ziet daar dan ook steeds platgereden vogels liggen ;-( vraag me af wie zoiets bedenkt???








2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie dag en krijg je ook mooie plaatjes.
    Alles komt tot groei en bloei.
    Schitterend het voorjaar.Allemaal nieuw leven!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat vroeg ik me afgelopen zondag toen ik naar huis reed ook af. Ongelooflijk zoveel dode vogels! Maar eigenlijk hebben wij natuurlijk ooit gewoon een A15 door een natuurgebied aangelegd!

    BeantwoordenVerwijderen