Greet Peters - van Eskert

Wijchen
Hallo! Ik ben Greet Peters- van Eskert.
Fotograferen is al een paar jaar mijn hobby en ik vind het leuk om mijn foto's via mijn blog met jou te delen.
Laat gerust een reactie achter ;-) Dat vind ik ook wel leuk!!

zondag 3 juli 2011

Plek aan de Maas

Sinds afgelopen zondag heeft Blitterswijck officieel een plek aan de Maas met een ligweide en/of een uitrustpunt voor wandelaars en fietsers. Het geheel werd geopend door de Wethouder van Venray en de vroegere bewoner/eigenaar van dat stuk grond! Mijn schoonzusje Riky is voorzitter van de Dorpsraad van Blitterswijck en heeft de opening etc. geleid! dat is haar wel toevertrouwd...
Op de plek zelf lieten kinderen balonnen op (met kaartje...) en als tractatie was er een ijsje voor iedereen ;-)









7 opmerkingen:

  1. Lekker al die ijsjes! Doe mij maar ijs ipv wijn ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kun je geloven dat ik GEEN ijsje heb genomen?? Doen ze mij geen plezier mee... voor mij toch maar een wijntje... (zit toch in allebei een 'ij' van lijntje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou ik denk dat jouw (dagelijkse) glaasje(s) wijn meer aanzeten als mijn af en toe een ijsje....;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dat zouden we alleen maar wetenschappelijk kunnen bewijzen als we vanaf nu een maand zouden stoppen...
    (ha... ha... nee hoor...)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik durf die uitdaging wel aan hoor... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. we zouden ook kunnen 'ruilen'
    jij aan de wijn en ik aan het ijs!!! (nou, ja... dan net zo lief niets... ha, ha, ha... dan val ik zeker af!!!)
    Nee.. laten we dat maar niet doen; wie weet ga jij toch dat wijntje wel heel erg lekker vinden... kan me nog een tijd heugen dat je er niets om gaf en nu zie ik dat wijnglas ook bij jou steeds vaker verschijnen!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat valt reuze mee, heel soms een klein glaasje in het weekend bij het eten, meer niet. Maar wel een lekker Italiaans ijsje op vandaag ;-)
    Laten we het maar houden zoals het is, jij je wijn en ik af en toe ijs. Dan maar niet afvallen.

    BeantwoordenVerwijderen