Greet Peters - van Eskert

Wijchen
Hallo! Ik ben Greet Peters- van Eskert.
Fotograferen is al een paar jaar mijn hobby en ik vind het leuk om mijn foto's via mijn blog met jou te delen.
Laat gerust een reactie achter ;-) Dat vind ik ook wel leuk!!

zondag 9 oktober 2011

revalideren...

Mijn ouders zijn hier twee weken, omdat mijn moeder een nieuwe knie heeft gekregen!
Ze kan dan hier alvast revalideren en dan is 'de kop eraf' van de eerste periode na de operatie!
Mijn vader hoeft dan thuis ook niet van alles te verzorgen!!
We hebben een rolstoel kunnen lenen (Liesbeth... bedankt...) en met mooi weer is er dan een mogelijkheid om een wandelingetje te maken; even naar het dorp... een boodschapje...
Je merkt dan wel meteen op hoe rolstoenonvriendelijk zo'n route is!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten