Greet Peters - van Eskert

Wijchen
Hallo! Ik ben Greet Peters- van Eskert.
Fotograferen is al een paar jaar mijn hobby en ik vind het leuk om mijn foto's via mijn blog met jou te delen.
Laat gerust een reactie achter ;-) Dat vind ik ook wel leuk!!

woensdag 14 maart 2012

Amersfoort

wat een dagje sauna had moeten worden in De Zwaluwhoeve  ;-( met mijn zusje Marijke
werd uiteindelijk een half dagje Amersfoort!! 
Bijzondere winkels en bijzondere panden!! 
en: ik zie in de etalage van Jac Hensen in Amersfoort een foto de partner van mijn nichtje!! 
(en hij hangt af en toe ook als groot Billboard bij de A30!!)










1 opmerking:

  1. Ja, Amersfoort heeft wat mooie panden aangaat, wel wat van Haarlem,vindt je ook niet?
    Toch nog gezellig geweest al was het wat anders dan de Sauna!!!!

    BeantwoordenVerwijderen