Greet Peters - van Eskert

Wijchen
Hallo! Ik ben Greet Peters- van Eskert.
Fotograferen is al een paar jaar mijn hobby en ik vind het leuk om mijn foto's via mijn blog met jou te delen.
Laat gerust een reactie achter ;-) Dat vind ik ook wel leuk!!

zaterdag 2 april 2011

fietstocht in de omgeving van Renkum! 02-04-2011


'inmiddels bekend van radio en tv: dit hertje zocht vorig jaar al aansluiting bij deze kudde koeien en kwam dit voorjaar weer  opduiken om aansluiting te zoeken'!!




vandaag opeens zomerse temperaturen; meer dan 22 graden ;-)
wij genieten even op een terrasje; deze jongens van een soort van fel-kleuren-ijsje ;-)


en thuis een nieuw lasagne-recept met... een lekker glaasje wijn!

1 opmerking:

  1. Wat leuk dat hertje bij die koeien.
    Had hier nog nooit iets van vernomen in de media.
    Het is dus echt een aangenomen beest.
    Heeft zelf een gezin gezocht om bij te horen. Grappig!!!!

    BeantwoordenVerwijderen