Greet Peters - van Eskert

Wijchen
Hallo! Ik ben Greet Peters- van Eskert.
Fotograferen is al een paar jaar mijn hobby en ik vind het leuk om mijn foto's via mijn blog met jou te delen.
Laat gerust een reactie achter ;-) Dat vind ik ook wel leuk!!

dinsdag 15 maart 2011

dagje Domstad met Annemieke

Een dagje Domstad gedaan met Annemieke!! We troffen het enorm met het weer... een zacht voorjaarsgevoel kwam mee ;-) We hebben een wandeling via internet gelopen en weer stukjes Utrecht gezien die ik (nog) niet kende! Het was een hele leuke dag samen ;-)
ik vond dit kruis heel bijzonder omdat het onderbroken is; weet niet of hier een betekenis aan vastzit?

1 opmerking:

  1. Prachtige foto's...wat een stad he, en wat een fotograaf!!
    Je wordt steeds mooier Greet!!
    Jacq.

    BeantwoordenVerwijderen