Greet Peters - van Eskert

Wijchen
Hallo! Ik ben Greet Peters- van Eskert.
Fotograferen is al een paar jaar mijn hobby en ik vind het leuk om mijn foto's via mijn blog met jou te delen.
Laat gerust een reactie achter ;-) Dat vind ik ook wel leuk!!

zaterdag 19 maart 2011

Trouwdag Gemma & Daan

Vandaag zijn Gemma en Daan getrouwd! Ik heb hun foto's gemaakt!! Zal een aantal niet eerder op internet zetten dan voordat het bruidspaar ze gezien heeft ;-) Ze zijn nu op huwelijksreis!!
Wel alvast een paar 'lege' foto's! De 'vulling' volgt!!








4 opmerkingen:

  1. Greet, ik vind de "lege" al super! Krijg al een brok in mijn keel van de handen-foto...dát beloofdt wat voor de rest....;)Ik ben razendbenieuwd naar het vervolg!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super Greet, dat ziet er al zooooo prachtig uit. kan bijna niet wachten op de rest!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beetje jaloers dat jij al volop geniet van gevulde foto's! Maar verdiende loon na zo'n dag bikkelen! Helemaal top!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hej Greet! wat super allemaal!
    We zijn ontzettend trots op je!
    Daan en Gem

    BeantwoordenVerwijderen