Greet Peters - van Eskert

Wijchen
Hallo! Ik ben Greet Peters- van Eskert.
Fotograferen is al een paar jaar mijn hobby en ik vind het leuk om mijn foto's via mijn blog met jou te delen.
Laat gerust een reactie achter ;-) Dat vind ik ook wel leuk!!

zaterdag 14 mei 2011

BIJ OPA EN OMA OP DE CAMPING!!

 vandaag waren Jeroen, Valerie en Elianne even op bezoek bij ons op de camping! Elianne vond het wel grappig! Ze heeft zo haar eigen stoeltje gevonden. en... we hebben haar voor het eerst een paar pasjes alleen zien lopen ;-)
Nog een tijdje en dan vraagt ze of ze mag komen logeren in de caravan!!!
en.... even een detail: let op haar prachtige schoenen ;-)



1 opmerking:

  1. Wat een mooi meisje is het toch, maar wat is ze groot, ze kon wel 2 jaar zijn als je haar zo op het trappetje ziet zitten.
    Ze zal een flinke dame worden, reken daar maar op!

    BeantwoordenVerwijderen