Greet Peters - van Eskert

Wijchen
Hallo! Ik ben Greet Peters- van Eskert.
Fotograferen is al een paar jaar mijn hobby en ik vind het leuk om mijn foto's via mijn blog met jou te delen.
Laat gerust een reactie achter ;-) Dat vind ik ook wel leuk!!

zaterdag 7 mei 2011

terug in de tijd... meer dan 40 jaar!!

Vorig jaar vierden mijn ouders hun 40-jarig huwelijk! Wij hebben ze als dochters een weekendje cadeau gedaan met onszelf... (zo heb je zelf ook nog wat aan je cadeau!!). We zijn een soort van tour d'history gaan maken in Haarlem en begonnen op het adres waar we lange tijd hebben gewoond: Potgieterstraat 64. We werden zeer gastvrij ontvangen door de huidige bewoners, en naar later bleek de bewoners die zo'n 40 jaar geleden het huis hebben gekocht nadat wij verhuisd waren!!! Dus dat was een aanvulling en opvulling van 'lege' gaten die je in je geheugen hebt. Ik vond het huis niet eens zoveel veranderd... de indeling was nagenoeg hetzelfde gebleven!! Super om te merken dat er dan ook weer herinneringen terugkomen en dat je letterlijk dingen voor je ziet ;-)

in de omgeving wat rondgereden en gestopt bij 'de bullebak in het water'!
Dit moest als afschrikmiddel werken voor mijn ondernemende persoontje... ;-)
dat heeft het echt gedaan want ik dacht zelfs nu nog even...
zie ik 'm daar??

een overnachting geboekt in hotel Haarlem Zuid

mooi weer... wat deden we vroeger dan?
Op weg naar Zandvoort...
doen we nu ook weer ;-)
vroeger voor een flesje coca cola (wat nog een hele luxe was...)
nu gaan we voor een ander kleurtje ;-)
PROOST!!!

40 jaar samen... bijna 41...
ga zo door!!

Zandvoort
al aan de zee...
we nemen...
... mee


dingen die nooit veranderen:
zandkastelen worden nog steeds hetzelfde gebouwd...

Jeroen
wij vertoeven heel goed bij:
Jeroen!!

na het pootje baden in zee
samen de voeten spoelen
in de badkamer van het hotel...
zie je wel...
we worden weer een beetje jolig en jong(er)

Een driepersoonskamer geboekt.
Dan zetten we ook echt de drie bedden naast elkaar!!
;-)


's avonds genieten we van een goed (en uitgebreid) driengangendiner in het hotel

hallo... contact?

straatjes en

hofjes in

Haarlem


Vanaf het dak van V&D Haarlem

GROENENDAAL!
Vroeger een geliefd uitje:
een hertenkamp,
een bos
en een speeltuin
in Heemstede

Geen opmerkingen:

Een reactie posten