Greet Peters - van Eskert

Wijchen
Hallo! Ik ben Greet Peters- van Eskert.
Fotograferen is al een paar jaar mijn hobby en ik vind het leuk om mijn foto's via mijn blog met jou te delen.
Laat gerust een reactie achter ;-) Dat vind ik ook wel leuk!!

zaterdag 25 juni 2011

Eerste week in Odijk:

De caravan en voortent opgezet in Odijk, op camping de Prinsenhof. Een boerencamping. Op zich netjes, maar wel met veel geluid van loeiende koeien en tractors… en… boeren beginnen vroeg te werken ;-(
… laat zich niet altijd goed combineren met VAKANTIE!
een paar prachtige fietstochten gemaakt, langs de Lustwaranda, de Kromme Rijn, de omgeving van Loenen en Breukelen aan de Vecht; uitgestrekte landerijen en herenhuizen. Zeker een rijke omgeving vanuit het verleden, maar ook nu blijkt daar nog het nodige kapitaal te zitten. Soms decadent… bootjes met alles erop en eraan, inclusief champagne om 12.00 uur overdag… (of zou het toch gewoon Prosecco zijn geweest??)  Utrecht: een stadswandeling… Prachtige plekjes… bijzondere momenten ;-) kijk maar mee!!































Geen opmerkingen:

Een reactie posten