Greet Peters - van Eskert

Wijchen
Hallo! Ik ben Greet Peters- van Eskert.
Fotograferen is al een paar jaar mijn hobby en ik vind het leuk om mijn foto's via mijn blog met jou te delen.
Laat gerust een reactie achter ;-) Dat vind ik ook wel leuk!!

zaterdag 25 juni 2011

Vakantie 2011

Jan en ik hebben bijna de hele maand juni vakantie gehad. We begonnen met een paar prachtige dagen bij huis; vertrokken toen met de caravan richting Odijk en zijn Tweede Pinksterdag doorgereisd naar Velsen/Driehuis. Een prachtig plekje op een natuurcamping. Natuurlijk is er in het Westen veel industrie, zijn er veel wegen en verstedelijking, maar je treft er ook hele grote groengebieden aan! Het weer was niet supergeweldig, maar als je met de caravan weg bent, leef je meer 'buiten' en is het al snel goed genoeg om te gaan fietsen!! Dat hebben we dus ook veel gedaan!! We hebben 700 kilometer getrapt;-)

De foto's van de vakantie staan verspreid over meerdere pagina's, dus als je ze allemaal wilt zien moet je op de button 'oudere berichten' aan de onderkant van deze pagina drukken!
Veel plezier!

Nu gaan we weer aan het werk! Ook weer met plezier!

1 opmerking:

  1. Hoi Greet, fijn om te lezen dat jullie, ondanks het weer, zo'n fijne vakantie hebben gehad! En wat een prachtige foto's weer.
    Het is elke keer weer zo leuk om je site te bekijken, kadootjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen