Greet Peters - van Eskert

Wijchen
Hallo! Ik ben Greet Peters- van Eskert.
Fotograferen is al een paar jaar mijn hobby en ik vind het leuk om mijn foto's via mijn blog met jou te delen.
Laat gerust een reactie achter ;-) Dat vind ik ook wel leuk!!

dinsdag 27 december 2011

Een dagje 'tante zuster' in Roosendaal

Begin december werd tante Euphrasia (tante van Jan) 94 jaar. Zij is haar leven lang kloosterlinge geweest! Vandaag zijn we (Harrie, Jet, Jan en ik) naar haar toegegaan! Wat is ze nog vitaal! Eigenlijk niets ouder geworden dan wij haar de laatste keer zagen zo'n anderhalf jaar geleden. Ze woont inmiddels in een prachtig nieuw gebouw, met veel ruimte en luxe kamers! We eten tussen de middag mee in het restaurant en we worden geconfonteerd met HET vervoermiddel daar: de rollators!! ;-)  Na het eten laat tante Euphrasia zien waar ze iedere dag even gebruik van maakt: de fitnessruimte!!! (Geen wonder dat ze zo fit blijft!!) Daarna gaan we naar buiten en even naar het graf van haar tweelingzusje die ook kloosterlinge was. Ze mist haar zusje (Evelina) nog steeds en hoopt op een hereniging! Maar voorlopig is ze nog zo fit en vitaal... als er niets bijzonders gebeurt gaan we er volgend jaar weer heen!!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten