Greet Peters - van Eskert

Wijchen
Hallo! Ik ben Greet Peters- van Eskert.
Fotograferen is al een paar jaar mijn hobby en ik vind het leuk om mijn foto's via mijn blog met jou te delen.
Laat gerust een reactie achter ;-) Dat vind ik ook wel leuk!!

zaterdag 24 december 2011

Nijmegen by night!!

Met Annemieke en Agnes afgesproken foto's te gaan maken van feestverlichting in Nijmegen! Ik blijf het lastig vinden om een goede compositie te maken met de camera op het statief... maar wie weet ... ;-)
Als we alles vastgelegd hebben gaan we nog even een glaasje drinken bij Biessels!! 






1 opmerking:

  1. Schitterende plaatjes, al die lichtjes, het heeft toch wat he!!!
    Maar wel een koud klusje zo bij avond en het is nog geen vrieskou,maar met die nattigheid toch lang geen zomer.
    Ma.

    BeantwoordenVerwijderen