Greet Peters - van Eskert

Wijchen
Hallo! Ik ben Greet Peters- van Eskert.
Fotograferen is al een paar jaar mijn hobby en ik vind het leuk om mijn foto's via mijn blog met jou te delen.
Laat gerust een reactie achter ;-) Dat vind ik ook wel leuk!!

zondag 5 februari 2012

Het GROTE Genieten in Wijchen!

Vanmiddag leek iedereen in Wijchen op of naast het ijs te begeven! Het Wijchens Meer bij de Aalsburg/Blauwe Hof was één grote ijsbaan. Zoveel mensen die lekker schaatsten... met de hockystick zich waagden aan hocky... sleetje rijden... glijden, zwieren en prachtige slagen maken! En aan wie de ijspret OP het ijs niet besteed was, vermaakte zich met een wandeling rondom het hele gebeuren!! (waaronder wij dus...)
Het was er superdruk!! Wat een gezelligheid!! Wat goed dat mensen dan blij zijn en genieten van iets simpels (en toch ook uniek) als bevroren water en een prachtig winterzonnetje!!
Ik hoop dat dit weer zich nog even voortzet!! En natuurlijk wordt er al heel druk gespeculeerd over de tocht der tochten... (dat zou natuurlijk helemaal LEUK zijn!!) De 11-stedentochtkoorts neemt wel toe!! Jammer dat het zo ver weg is... zou best leuk zijn om te fotograferen!!











Geen opmerkingen:

Een reactie posten