Greet Peters - van Eskert

Wijchen
Hallo! Ik ben Greet Peters- van Eskert.
Fotograferen is al een paar jaar mijn hobby en ik vind het leuk om mijn foto's via mijn blog met jou te delen.
Laat gerust een reactie achter ;-) Dat vind ik ook wel leuk!!

maandag 20 februari 2012

oudje

Rimmie en ik zijn aan een nieuw fotoboek bezig in het kader van 'Zilverwerk & Mirre'!
Rimmie heeft bij deze foto een prachtig gedicht gemaakt, maar ik kon eerlijk gezegd de originele foto nergens meer vinden; had alleen een verkleinde kopie; die had te weinig pixels voor het boek. 
Na lang zoeken (op een vorige externe schijf) bleek die in een verborgen map 'originals' te zitten!!
Deze foto is gemaakt op 31-08-2008 tijdens de Living Statues in Arnhem!!

Op www.zilverwerk-mirre.blogspot.com is de foto met het gedicht te vinden op 31 januari 2011


1 opmerking:

  1. Ben blij dat je 'm weer hebt gevonden, blijft een meer dan mooie foto!

    BeantwoordenVerwijderen