Greet Peters - van Eskert

Wijchen
Hallo! Ik ben Greet Peters- van Eskert.
Fotograferen is al een paar jaar mijn hobby en ik vind het leuk om mijn foto's via mijn blog met jou te delen.
Laat gerust een reactie achter ;-) Dat vind ik ook wel leuk!!

donderdag 9 februari 2012

Maria

werd deze ochtend gebeld door een oud-collega van VGZ met de zware boodschap dat op jonge leeftijd een andere oud-collega van mij is overleden! 
als ik daar deze middag in alle rust over na denk is het ZO belangrijk dat je je leven leeft; van de goede dingen geniet, tijd maakt voor fijne dingen; van de mensen om je heen houdt!!
het leven is eindig; dat weten we allemaal, 
maar als je zo weer hoort dat iemand midden in het leven wordt weggenomen, 
dan sta je daar letterlijk weer even bij stil!

Ik lees de laatste weken in het bijbelboek Prediker en zijn teksten spreken mij bijzonder aan:

...op die manier kwam ik erachter dat er voor een mens niets beters bestaat 
dan vreugde te scheppen in zijn/haar werk, want daarom ben je hier...
er is niets beters dan BLIJ te zijn en PLEZIER in het leven te scheppen zolang dat kan!
geniet daarnaast van je eten en drinken en de vruchten van je werk: 
alles is een geschenk van God.

Zo wil ik vandaag stil staan bij Maria!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten