Greet Peters - van Eskert

Wijchen
Hallo! Ik ben Greet Peters- van Eskert.
Fotograferen is al een paar jaar mijn hobby en ik vind het leuk om mijn foto's via mijn blog met jou te delen.
Laat gerust een reactie achter ;-) Dat vind ik ook wel leuk!!

vrijdag 16 september 2011

(familie)fietstochtje

Vandaag met Harrie & Jet en Riky & Jan gaan fietsen. De tocht voerde van Lent  langs de Waal op naar Pannerden; daar overgestoken en langs het Pannerdenskanaal gefietst. Een heerlijke lunch in Huissen en via de Linge richting auto; nog een glaasje gedronken vlakbij Lent!! Toen naar ons huis gereden; daar nog lekker buiten kunnen borrelen en toen met z'n zessen lekker gegeten en 'oude herinneringen' opgehaald!! Het was een leuke dag! Doen we vast nog een keer!!



2 opmerkingen:

  1. En de vrouwen keken toe hoe de mannen de fietsen op/afladen... ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ... niet allemaal... er was er één die foto's maakte ;-)

    BeantwoordenVerwijderen