Greet Peters - van Eskert

Wijchen
Hallo! Ik ben Greet Peters- van Eskert.
Fotograferen is al een paar jaar mijn hobby en ik vind het leuk om mijn foto's via mijn blog met jou te delen.
Laat gerust een reactie achter ;-) Dat vind ik ook wel leuk!!

maandag 12 september 2011

zondag 11 september 2011 --> Leiden

We checken uit vanuit het hotel en gaan met de auto naar Leiden; daar pakken we de fietsen van de auto en gaan het centrum in. Het is nog opvallend stil en we zien dat de Open Monumentendagen hier pas om 12.00 uur beginnen. We nemen een kijkje bij de Hortus; we zien hem in levende lijve: Napoleon Boneparte met zijn vrouw (het is me niet duidelijk geworden welke... Joséphine of Marie Louise); verder een wandeling door Leiden en we besluiten ons dagje daar met een bezoek aan begraafplaats de Groene Steeg. De moeder van Vincent van Gogh ligt daar begraven, maar we zijn haar niet 'tegengekomen'!! Toen weer op weg naar Wijchen! Het was een heerlijk weekend!! ;-)



 











1 opmerking:

  1. Wat is het leuk om zo met jullie mee te kijken!
    Jan, je verjaardag heb je "vet" gevierd zeg!!
    Ja, véél leuker dan kamers vol visite!!
    Wat ik altijd zo bijzonder vind is dat jullie steeds van die leuke dingen verzinnen!
    Prachtige foto's!! Sfeertjes mooi weergegeven. xxx

    BeantwoordenVerwijderen