Greet Peters - van Eskert

Wijchen
Hallo! Ik ben Greet Peters- van Eskert.
Fotograferen is al een paar jaar mijn hobby en ik vind het leuk om mijn foto's via mijn blog met jou te delen.
Laat gerust een reactie achter ;-) Dat vind ik ook wel leuk!!

zondag 4 september 2011

Tiel-Zaltbommel-Tiel

Een prachtige nazomerdag!
Met temperaturen zoals we die deze zomer bijna (of helemaal) niet hebben gehad!
We gaan met de fietsen op de auto naar Tiel fietsen dan langs de Waal richting Zaltbommel. Daar van een heerlijke lunch (!!) genoten bij De Verdraagzaamheid; via de andere kant van de Waal weer terug naar Tiel.
Daar het (laatste!!) pontje richting Tiel genomen!
Tiel bereid zich voor op het volgende weekend, dat in het teken zal staan van het Fruitcorso en Appelpop. Wij zagen nu al wat voorbereidingen!
En thuis... met het zonnetje dat ondergaat een glaasje lekkers...












2 opmerkingen:

  1. Greet, wat een supermooie foto's, dat is genieten als je zulke mooie plaatjes kunt schieten.
    Was dat allemaal langs de Waal?
    En geen broodje gegeten! Maar een hele maaltijd!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tiel...! ;( Nee hoor...! Waarom niet even naar Anke en Lyckle! Die wonen vlak bij dat kunstwerk wat je hebt gefotografeerd!! Prachtige foto's! Alleen het lijkt er wel op of Jan moeite heeft met het verorberen van die heerlijke lunch!
    Wij fietsen zooo weinig...nooit gelegenheid....werken of andere verplichtingen...bahh!! x

    BeantwoordenVerwijderen