Greet Peters - van Eskert

Wijchen
Hallo! Ik ben Greet Peters- van Eskert.
Fotograferen is al een paar jaar mijn hobby en ik vind het leuk om mijn foto's via mijn blog met jou te delen.
Laat gerust een reactie achter ;-) Dat vind ik ook wel leuk!!

woensdag 14 september 2011

Nijmegen-Groesbeek-Kranenburg-Zyfflich-Nijmegen (en terug naar Wijchen)

Vandaag nog een fietstocht uitgezocht die vanuit Nijmegen naar Kranenburg leidt. Op de heenweg gaat alles goed... we hebben de wind in de rug en alles lijkt 'vanzelf' te gaan. Totdat we aan de terugweg beginnen... vanaf Kranenburg (tot Wijchen!!!) bijna constant flinke tegenwind... dat viel eerlijk gezegd wel een beetje tegen. Net zoals het aantal kilometers... we hebben ons vandaag een beetje overschat!! Maar thuis lekker een glaasje wijn... lekker gegeten en dan is het ploeteren weer snel vergeten ;-)


onze eerste stop tijdens de klim richting Groesbeek
 
standbeeld evacuatie Groesbeek


Kranenburg




ons lunchgezelschap

ons ameublement tijdens de lunch (wat hebben mensen toch met het plaatsen van een boodschap op een bankje...???)


spectaculaire luchten vandaag!


onze laatste stop voor de laatste 15 kilometer richting Wijchen!!

2 opmerkingen:

  1. Als ik zo al jullie vakantiefoto's
    bekijk in 1 week, hebben jullie veel gezien in zo'n korte tijd! Heel veel leuke plaatjes Greet! Ik geniet mee!!!
    Liefs,Ma.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tja...het ziet er alweer mooi uit. Bijzonder hoe jij je uitdrukt door het BEELD. Net als je moeder geniet ik met jullie mee!
    Jacq x

    BeantwoordenVerwijderen